Dubbelbeställning för leasing av PUREi9

Senast uppdaterad 2020-05-12 08:46

Problem

  • Jag har råkat beställa ett leasingavtal för robotdammsugare två gånger. Hur avbeställer jag den ena?

Gäller för

  • PureI9 (Leasad)

Lösning

  1. Om du råkat göra en dubbelbeställning så går det bra att hämta den ena robotdammsugaren på postombudet och låta den andra vara kvar. Den kommer per automatik att skickas tillbaka till oss inom 14 dagar och ordern annulleras därefter
  2. Om du har övriga frågor kan du maila till info.robotics@electrolux.com
  3. Läs mer om att hyra robotdammsugare här
Boka service
Boka service

Är din produkt i behov av reparation? Vi hjälper dig gärna. Alla våra tekniker är certifierade och vi använder oss bara av originaldelar. På många orter erbjuder vi reparation till fast pris.

Reservdelar & tillbehör
Reservdelar & tillbehör

Beställ originalreservdelar och tillbehör till din produkt från Electrolux och få dem levererade med post snabbt och billigt.