Min leasade robotdammsugare är trasig, hur gör jag?

Senast uppdaterad 2020-05-11 16:53

Problem

  • Jag har leasat en robotdammsugare och den har gått sönder, hur går jag tillväga?

Gäller för

  • Leasad Pure I9
  • Leasad Pure I9.2

Lösning

  1. Om det är problem med robotdammsugaren eller om den har gått sönder; ring telefonnummret som står i appen. Felsökning sker per telefon och om robotdammsugaren behöver komma in på service så skickas en fraktsedel ut
  2. Läs mer om att hyra robotdammsugare här

Hjälpte den här artikeln dig?

Boka service
Boka service

Är din produkt i behov av reparation? Vi hjälper dig gärna. Alla våra tekniker är certifierade och vi använder oss bara av originaldelar. På många orter erbjuder vi reparation till fast pris.

Reservdelar & tillbehör
Reservdelar & tillbehör

Beställ originalreservdelar och tillbehör till din produkt från Electrolux och få dem levererade med post snabbt och billigt.