Robotdammsugare ansluter inte till Wifi

Senast uppdaterad 2020-02-19 14:59

Problem

  • Står Not Available i appen
  • Får inte kontakt 
  • Robotens Wifi kommer inte upp när den ska kopplas ihop med appen

Gäller för

  • PureI9
  • Robotdammsugare

Lösning

  1. Vänd roboten upp-och-ner
  2. Skruva upp batteriluckan
  3. Koppla ur batteriet några sekunder
  4. Sätt tillbaka batteriet, skruva på luckan och försök igen
  5. Starta om telefonen
  6. Fungerar det fortfarande inte, kontrollera att du har tillräckligt bra Wifi-signal från din router

Hjälpte den här artikeln dig?

Boka service
Boka service

Är din produkt i behov av reparation? Vi hjälper dig gärna. Alla våra tekniker är certifierade och vi använder oss bara av originaldelar. På många orter erbjuder vi reparation till fast pris.

Reservdelar & tillbehör
Reservdelar & tillbehör

Beställ originalreservdelar och tillbehör till din produkt från Electrolux och få dem levererade med post snabbt och billigt.