Robotdammsugare visar felkod E:22

Senast uppdaterad 2020-03-17 10:33

Problem

  • Robotdammsugare visar felkod E22

Gäller för

  • Pure I9
  • Pure I9.2
  • Robotdammsugare

Lösning

  1. Låt roboten stå och vila utanför laddningsstationen i 6 timmar
  2. Kontrollera filter
  3. Kontrollera utblåset
  4. Töm behållare
  5. Om problem kvarstår, ring servicenumret i appen

Orsak

  • Felkoden indikerar överhettning i motorn och/eller batterierna. Kan orsakas av smutsiga filter eller för lång laddning

Hjälpte den här artikeln dig?

Boka service
Boka service

Är din produkt i behov av reparation? Vi hjälper dig gärna. Alla våra tekniker är certifierade och vi använder oss bara av originaldelar. På många orter erbjuder vi reparation till fast pris.

Reservdelar & tillbehör
Reservdelar & tillbehör

Beställ originalreservdelar och tillbehör till din produkt från Electrolux och få dem levererade med post snabbt och billigt.