Vad gör jag när jag har problem med min robotdammsugare?

Senast uppdaterad 2021-12-07 15:43

Problem

  • Vad gör jag när jag har problem med min robotdammsugare?

Gäller för

  • Pure I9
  • Pure I9.2
  • Robotdammsugare

Lösning

  1. Kontrollera om det kommer upp någon felkod och följ instruktionerna i bruksanvisningen
  2. Om problem kvarstår, ring numret i appen eller på 0771-767676


Du vet väl att vi även har reparation till fast pris för våra robotdammsugare, fast pris 795 kr. Då ingår undersökning och reservdelar och bokas genom kundtjänst. Så här gör du:

  1. Ring kundtjänst på 0771-767676
  2. Du får en fraktsedel som du skickar in robotdammsugaren med
  3. Verkstaden lagar och kontaktar dig
  4. Du får din produkt och en faktura för utfört jobb. 


Reservdelar & tillbehör
Reservdelar & tillbehör

Beställ originalreservdelar och tillbehör till din produkt från Electrolux och få dem levererade med post snabbt och billigt.