Diskmaskinen var skadad vid leverans

Senast uppdaterad 2020-03-12 13:02

Problem

  • Diskmaskinen var skadad vid leverans

Gäller för

  • Diskmaskin

Lösning

Om du upptäcker en skada när du plockar upp produkten:

  1. Försök inte ansluta eller använda produkten
  2. Kontakta återförsäljaren omedelbart för att meddela att det blev en skada på produkten under leveransen. Återförsäljarens telefonnummer finns på fakturan eller följesedeln

Om du upptäcker en skada efter installation/första användning:

  1. Kontakta återförsäljaren och informera om skadan

Begär service:

  1. Ange om möjligt vilken komponent det rör sig om när du kontaktar ett auktoriserat servicecenter
  2. Reservdelar finns att köpa i vår webbshop

Hjälpte den här artikeln dig?

Boka service
Boka service

Är din produkt i behov av reparation? Vi hjälper dig gärna. Alla våra tekniker är certifierade och vi använder oss bara av originaldelar. På många orter erbjuder vi reparation till fast pris.

Reservdelar & tillbehör
Reservdelar & tillbehör

Beställ originalreservdelar och tillbehör till din produkt från Electrolux och få dem levererade med post snabbt och billigt.