Problem
- Pure A9 känner inte igen filteretiketten
Gäller för
- Pure A9
Lösning
- Rengör den blåa filteretiketten på filtret så gott du kan och kontrollera om den är skadad
- Om problem kvarstår eller om etiketten är skadad, kontakta kundservice
Vi använder cookies och andra tekniker för att optimera vår webbplats samt för reklam- och marknadsföringssyften. Vi delar också uppgifter om din användning av vår webbplats med våra partner inom sociala medier, annonsering och analys. Genom att klicka och acceptera så godkänner du användningen av cookies. Du kan läsa mer och ändra dina inställningar när som helst genom att besöka vårt Cookiemeddelande.
Vi använder cookies och andra tekniker för att optimera vår webbplats samt för reklam- och marknadsföringssyften. Vi delar också uppgifter om din användning av vår webbplats med våra partner inom sociala medier, annonsering och analys. Genom att klicka och acceptera så godkänner du användningen av cookies. Du kan läsa mer och ändra dina inställningar när som helst genom att besöka vårt Cookiemeddelande.