När jag använder min integrerade kaffemaskin smakar inte kaffet gott

Senast uppdaterad 2020-03-09 14:23

Problem

  • När jag använder min integrerade kaffemaskin smakar inte kaffet gott

Gäller för

  • Integrerad kaffemaskin

Lösning

  1. Kontrollera grovheten i kaffepulvret och återställ knappens position till fabriksinställningen (position 4 och 5)
    Obs: Vrid bara på knappen när kvarnens motorn är i drift
    Fortsätt med ett klick i taget tills kaffet är så du vill ha det. Effekten kommer inte att synas förrän två koppar kaffe har bryggts. Det rekommenderas inte att du lämnar kaffepaketet öppet i mer än 10 dagar
  2. Kvarstår problemet behöver du kontakta ett auktoriserat servicecenter

Hjälpte den här artikeln dig?

Boka service
Boka service

Är din produkt i behov av reparation? Vi hjälper dig gärna. Alla våra tekniker är certifierade och vi använder oss bara av originaldelar. På många orter erbjuder vi reparation till fast pris.

Reservdelar & tillbehör
Reservdelar & tillbehör

Beställ originalreservdelar och tillbehör till din produkt från Electrolux och få dem levererade med post snabbt och billigt.