Köp direkt från Electrolux Online
Trygghet hela vägen
När du köper en produkt direkt från Electrolux Online lämnas ingenting åt slumpen. Vi vill göra din upplevelse hos oss så enkel och smidig som möjligt för att du ska kunna känna dig trygg med ditt köp hela vägen från beställning till leverans och installation.
Därför ingår alltid hemleverans med bortforsling av dina gamla vitvaror för återvinning när du handlar direkt från oss. Vi har även tilläggstjänster i form installation av din vitvara allt för att förenkla ditt köp.
-
Ingår - Hemleverans med inbärning av vitvaror för din bekvämlighet.*
-
Tillval - Installation av vitvaror vid samma tillfälle som leveransen.*
-
Ingår - Bortforsling av dina gamla vitvaror för återvinning.*
*Gäller inte öar som inte är tillgängliga via biltransport, Trafikverkets gratisfärjor räknas som passabel väg. Installation av inbyggnadsprodukter med snickerilucka omfattas ej. Gäller inbyggda kylar, frysar och diskmaskiner.
5 års garanti
När du handlar hos Electrolux får du 5 års garanti på alla vitvaror. Här kan du läsa mer om vad som omfattas av garantin och få svar på de vanligaste frågorna.
En trygg köpprocess
När du köper en produkt från Electrolux har du 30 dagars öppet köp och fri retur. Detta innebär att du kan ångra köpet inom 30 dagar från den dag du har mottagit varan förutsatt att varan är oanvänd och i sin originalförpackning.
Leverans till dig
Vi vill göra det så enkelt som möjligt för dig att börja använda dina nya produkter du köpt från oss. Därför ingår alltid hemleverans med inbärning om du köpt en vitvara, samt leverans till postombud om du köpt mindre produkter från oss.*
*Gäller inte öar som inte är tillgängliga via biltransport, Trafikverkets gratisfärjor räknas som passabel väg.
Installerat och klart
När vi levererat din nya vitvara ska du självklart kunna börja använda den direkt.
Därför ingår alltid hemleverans med bortforsling av dina gamla vitvaror för återvinning när du handlar direkt från oss. Vi har även tilläggstjänster i form av installation av din vitvara, allt för att förenkla ditt köp.*
Kom ihåg att boka tjänsten Installation, samt tjänsten Bortforsling av dina gamla vitvaror för återvinning i din beställning om dessa tjänster önskas.
*Gäller inte öar som inte är tillgängliga via biltransport, Trafikverkets gratisfärjor räknas som passabel väg. Installation av inbyggnadsprodukter med snickerilucka omfattas ej. Gäller inbyggda kylar, frysar och diskmaskiner.
Har du redan köpt en produkt?
Ta reda på hur du får ut det mesta av ditt köp – vare sig du vill skriva en recension, undrar över våra köpvillkor, eller tänker registrera produkten. Här finns all information du behöver för att känna dig trygg efter att ha handlat hos oss.
Vi är här för dig
Vår duktiga support och kundservicepersonal är nära till hands. Vi kommer att göra vårt yttersta för att tillgodose dina behov och hjälpa dig när du behöver det. Du kan kontakta oss via chat, mail eller telefon.
Telefon: 0771-76 76 76
Kundtjänst för köp gjorda på Electrolux.se
(Lunchstängt 12-13)
måndag-torsdag 09.00-16.00
fredag 09.30-16.00
lördag-söndag: 10.00-18.00
Du kan läsa mer på vår supportsida här.
Kundtjänst för allmänna frågor och svar
måndag-fredag 07.30-18.00
lördag-söndag 10.00-18.00
E-post: electroluxservice@electrolux.se